Close
(0) produse
Nu aveti niciun produs in cosul de cumparaturi.
Toate Categoriile
    Filters
    Preferinte
    Cauta
    Producator: MalPlay

    Joc Code Breaking Mastermind, Malplay 107280

    15,18 lei
    19,73 lei
    excluding shipping
    SKU: 107280
    Availability: In stock

    Mastermind - un joc de societate pentru două persoane în care unul dintre ei ghicește un cod ascuns. Jocul de cult MASTERMIND este destinat întregii familii, sarcina jucătorilor este de a decoda codul adversarului. Un joc arcade vesel stimulează dezvoltarea copilului pe mai multe niveluri în același timp. Influențează îmbunătățirea abilităților de recunoaștere a culorilor, coordonare cap-ochi și comunicare. Una dintre cele mai eficiente modalități de a dezvolta abilități interpersonale la copii este să joci diverse jocuri cu cei dragi. Jocurile de societate, jocurile de cărți și alte jocuri dezvoltă inteligență, capacitatea de a te exprima eficient și de a-ți comunica intențiile și voința altora. Jocurile sunt o modalitate excelentă de a te distra împreună cu cei dragi. Datorită acestor jocuri, copiii pot petrece mai mult timp cu părinții lor

    Regulile jocului pentru 2 persoane:

    Unul dintre jucători devine criptor și selectează în secret cinci pioni colorați de la adversar și plasează orice combinație a acestora în dispozitivul de criptare, determinând astfel codul secret. Codul este plasat în 5 găuri acoperite cu un ecran, astfel încât să nu fie vizibile pentru celălalt jucător, care devine ghicitorul. Adversarul are 12 încercări de a ghici codul. În fiecare încercare, el așează cuiele pe tablă în ordinea care i se pare cea mai apropiată de codul secret. Fiecare pion mai mic colorat (de obicei negru) înseamnă că unul dintre pionii mai mari ai unei culori date a fost plasat în codul presupus la locul potrivit. Fiecare pion alb mai mic indică existența unui pion mai mare de culoarea potrivită, dar în locul greșit.

    După evaluarea încercării, ghicitorul ia încă una. Jocul se termină după ce ghicitorul a indicat corect codul sau după douăsprezece încercări eșuate.

    Codificatorul obține la fel de multe puncte pe cât încearcă ghicitorul. Dacă codul nu este crăpat, i se acordă un punct suplimentar. Câștigătorul este jucătorul care obține cele mai multe puncte după un număr prestabilit de runde jucate.

    După ce ghicesc codul, jucătorii schimbă rolurile.

    Setul conține:

    • panou
    • 262 de pioni

    Dimensiuni generale: 35,0 x 15,0 x 3cm

    Scrie o recenzie
    • Doar persoanele înregistrate pot scrie un review
    *
    *
    • Rau
    • Excelent
    *
    *
    *

    Mastermind - un joc de societate pentru două persoane în care unul dintre ei ghicește un cod ascuns. Jocul de cult MASTERMIND este destinat întregii familii, sarcina jucătorilor este de a decoda codul adversarului. Un joc arcade vesel stimulează dezvoltarea copilului pe mai multe niveluri în același timp. Influențează îmbunătățirea abilităților de recunoaștere a culorilor, coordonare cap-ochi și comunicare. Una dintre cele mai eficiente modalități de a dezvolta abilități interpersonale la copii este să joci diverse jocuri cu cei dragi. Jocurile de societate, jocurile de cărți și alte jocuri dezvoltă inteligență, capacitatea de a te exprima eficient și de a-ți comunica intențiile și voința altora. Jocurile sunt o modalitate excelentă de a te distra împreună cu cei dragi. Datorită acestor jocuri, copiii pot petrece mai mult timp cu părinții lor

    Regulile jocului pentru 2 persoane:

    Unul dintre jucători devine criptor și selectează în secret cinci pioni colorați de la adversar și plasează orice combinație a acestora în dispozitivul de criptare, determinând astfel codul secret. Codul este plasat în 5 găuri acoperite cu un ecran, astfel încât să nu fie vizibile pentru celălalt jucător, care devine ghicitorul. Adversarul are 12 încercări de a ghici codul. În fiecare încercare, el așează cuiele pe tablă în ordinea care i se pare cea mai apropiată de codul secret. Fiecare pion mai mic colorat (de obicei negru) înseamnă că unul dintre pionii mai mari ai unei culori date a fost plasat în codul presupus la locul potrivit. Fiecare pion alb mai mic indică existența unui pion mai mare de culoarea potrivită, dar în locul greșit.

    După evaluarea încercării, ghicitorul ia încă una. Jocul se termină după ce ghicitorul a indicat corect codul sau după douăsprezece încercări eșuate.

    Codificatorul obține la fel de multe puncte pe cât încearcă ghicitorul. Dacă codul nu este crăpat, i se acordă un punct suplimentar. Câștigătorul este jucătorul care obține cele mai multe puncte după un număr prestabilit de runde jucate.

    După ce ghicesc codul, jucătorii schimbă rolurile.

    Setul conține:

    • panou
    • 262 de pioni

    Dimensiuni generale: 35,0 x 15,0 x 3cm